על פי חוק שירותי תעופה הישראלי, טיסה שהמריאה באיחור מחייבת את חברת התעופה להעניק לנוסעים שירותי סיוע (מזון ומשקאות, תקשורת וכדומה), כרטיס טיסה חלופי ופיצוי כספי שיכול להגיע לעד 3,080 ₪ בהתאם למרחק הטיסה.
אם סבלת מאיחור בטיסה וחברת התעופה מתעלמת מדרישותיך בהתאם לחוק שירותי תעופה הישראלי, תוכל לפנות ל – Flight Cash Back ולממש את זכויותיך. Flight Cash Back עוסקת במימוש זכויות מול יותר מ – 300 חברות תעופה ישראליות ובינלאומיות כאשר הצוות המשפטי של Flight Cash Back עובד על בסיס הצלחה בלבד – במילים אחרות, אם לא נשיג עבורך פיצוי כספי כלשהו, לא נגבה ממך שקל אחד!
מה גובה הפיצוי הכספי שניתן לקבל על איחור בטיסה מצד חברת התעופה?
על פי חוק שירותי תעופה הישראלי, חברת התעופה נדרשת לספק לנוסעים אשר סובלים מאיחור שירותי סיוע ופיצוי כספי בהתאם למצב בפועל:
- איחור של עד שעתיים – הנוסעים לא זכאים לקבל שירותי סיוע ופיצוי מחברת התעופה מכיוון שמדובר בזמן סביר.
- איחור של שעתיים ומעלה – הנוסעים זכאים לקבל מחברת התעופה או החברה שמארגנת את הטיסה משירותי סיוע (מזון, משקאות ושירותי תקשורת בסיסיים)
- איחור של 5 שעות עד 8 שעות – הנוסעים זכאים לקבל מחברת התעופה שירותי סיוע והשבת התמורה המלאה בגין כרטיס הטיסה או כרטיס טיסה חלופי מחברת התעופה. במידה וכרטיס הטיסה החלופי הוא לטיסה שממריאה ביום שלמחרת, חברת התעופה מחויבת על פי חוק שירותי תעופה לדאוג לנוסעים לשירותי הסעה ולינה בבית מלון.
על פי חוק שירותי תעופה הישראלי, טיסה שהמריאה באיחור של 8 שעות ויותר נחשבת לטיסה שבוטלה (גם אם הטיסה התרחשה בסופו של דבר על ידי חברת התעופה) וכל הנוסעים בטיסה זכאים לכל ההטבות הנ"ל ולפיצוי כספי אשר תלוי במרחק הטיסה.
מרחק אווירי של הטיסה | גובה הפיצוי הכספי | יעדים לדוגמא מנתב"ג |
---|---|---|
טיסה של עד 2,000 ק"מ | 1,290₪ | כרתים, אנטליה, לרנקה, רודוס |
טיסה של עד 4,500 ק"מ | 2,060₪ | רומא, פריז, לונדון, ברלין |
טיסה של מעל 4,500 ק"מ | 3,080₪ | סידני, בנגקוק, דלהי, ניו יורק |
חשוב לציין כי לעומת תקנות התעופה האירופאיות (EC 261 Regulation) אשר מעניקות פיצוי כספי כבר לאחר 3 שעות, חוק שירותי תעופה הישראלי פועל לטובת חברת התעופה ולא תמיד לטובת לקוח הקצה.
הצוות המשפטי של Flight Cash Back מתמחה במימוש זכויות נוסעים מול יותר מ – 300 חברות תעופה ברחבי העולם. בכל מקרה של איחור בטיסה, הצוות המשפטי של Flight Cash Back יבחן את המקרה ויבחר להגיש את תביעת הפיצויים בהתאם למסלול שיעניק ללקוח את הפיצוי הגבוה ביותר (החוק הישראלי או תקנות התעופה האירופאיות).
השירות של Flight Cash Back מבוסס על הצלחה בלבד, כך שאם לא השגנו פיצוי כספי מחברת התעופה, לא נגבה שכר טרחה על הזמן שהשקענו בניהול ההליכים מול חברת התעופה.